TACK!!!

Igår hade vi en kanon mysig dag jag o Angelica!! =) Vi började på stranden o låg där o stekte till kl 18 ;-) Sen grilla vi o drack vin!! =) Myspys! =)

Idag har jag börjat dagen med att jobba, lite små seg efter igår men man orkar allt bara man vill!! =) Sen så kom Erica o Johan hit o hjälpte mig o sätta ihop möbler o sätta upp hyllor o grejer på väggarna. TACK SÅ JÄTTE MKT FÖR HJÄLPEN!!!!!! =D Det blev inte riktigt färdigt men lägenheten kommer bli såååå bra o såååå mysig när den är färdig!!!!! =D Kommer bli kanon!! Så täck än en gång till mina änglar Erica o Johan som va så otroligt gulliga o va här o hjälpte mig idag!!! Hade aldrig klarat det själv har verkligen "handen mitt i tummen" som min älskade Jessica sa förut!! ;-) (Du får bjuda på den sötnos!!) 

Har haft en sån här kväll där jag inte har gjort nånting, Vart ute på promenad o pratat m Jessica i telefon en bra stund så det blev ju som att man hade sällskap trots att hon är i andra änden av Sverige!! Men så KANON det är o prata me dig min underbara vän!! Önskar du va här bara!! =( (Blir lite ledsen i ögat när jag tänker på hur långt ifrån varann vi bor) Men desto roligare kommer vi ha när vi väl träffas!!! =)

Nu sitter jag o klickar igenom hela ikeas sortiment o skriver upp allt jag ska titta på när jag åker dit. Hoppas jag kan få med mig nån dit nästa vecka för ååååhhh vad jag vill bli klar nu!!!! Lite små plock kan man alltid ha kvar men allt det stora vill jag bara bli färdig med!!!!! Det är så FRUSTRERANDE när man känner att man är i behov utav andra för att bli färdig, för att jag inte klarar av att sätta upp vissa saker själv!! Ja ja det är som sagt tur att man känner sånna kanon människor som hjälper en med sakerna!! Annars hade jag fått hyra in nån händig karl som hade fått hjälpa mig med både det ena o det andra ;-)

Men nu tycker jag vi tar en liten titt på hur vi hade det igår:


Här låg vi o stekte på dagen.


Ungefär vad våran kväll innehöll.. Vin o Singoalla Lakrits!! ;-)


Heeeej Angiiiiieeee ;-)


Jag skulle lite diskret kolla va grannarna gjorde... Hahaha! Att jag ens lägger upp denna.... Jaja ;-)

Lite halvt flummiga bilder ;-)

Ne nu ska jag fortsätta min tur runt Ikea! =)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0