Twilight "Bella" gravid!!

Ja ja jag läser skvaller o ja jag tror på allt jag läser.... SEn handlar det om kändisar som Twilight stjärnorna Kristen Stewart o snyggast Robert Pattinson så självklart blir man lite extra nyfiken.....

I veckans nu skriver dom att det finns misstankar om att Kristen Stewart är gravid... Inte nog med det så är det med all säkerhet Robert som är pappan!!! Det är ju bara tiden som kommer kunna avgöra om detta är sanning eller inte.... Det är ju svårt o dölja en gravidmage! ;-)

Men vilka snygga barn det kommer bli!!!! =) Vampyrbebisar.. ;-)



Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

det tror jag inte alls på faktiskt..

2009-07-23 @ 17:07:30
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gött å få sej nått tänker dom medans dom lallar till banken haha.

2009-07-23 @ 19:44:18
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0