VARFÖR REGNAR DET?!

Detta är inte sant! Det är inte sommar, det är storm ute!!! Jag fattar inte vaf som hände med sommaren?? Är det allt vi får? Två veckor m bra väder sen R E G N!!! Sen kommer hösten.. Med mer R E G N... Fyy behöver jag säga att jag inte är ett så stort fan av vädret som kallas regn? Jag menar vem är det? Det enda mysiga med det är om man har en kille hos sig o man inte behöver ha dåligt samvete för att man är inne hela dagen..

"Hello, my name is fabulous" Så ska jag presentera mig på fredag ;-) citerat Samantha

Skulle ju träffa Josefin idag, men m tanke på väder o att hon bor 20min från bussen så va hon inte jätte sugen på o gå den biten.. Förstårligt. Själv trivs jag rätt bra här i soffan m SATC rullandes på tv. ;-)

Sen har jag planer för ikväll som kan ändras pga av vädret, är som sagt inte jätte sugen på o gå ut i regnet.. Speciellt inte när man vill göra sig iordning, det går inte riktigt hand i hand med det blöta.. ;-)

Nog för nu, skriver mer sen!

- Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Ja exakt..varför regnar det? Sol igår, regn idag. Trist!

2009-07-30 @ 13:02:11
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0