Working

Så jobbar man igen... Får ju smyga in på bloggen nån liten minut bara, det skadar ingen! Såg att älsklings Sandra lag upp bilder som jag tänkte sno sen när jag kommer hem o lägga upp på min blogg! Såå fina va dom!! =) Men här kan jag ju inte spara några bilder o lägga ut... Kommer ta lite för lång tid o jag måste faktiskt jobba...

Hade tänkt ringa o kolla om jag kan ta en tur till Onsala sen o hälsa på mina kusiner.... Har inte träffat dom sen innan Turkiet o lillskruttan växer ju så hon blir större o större för varja gång man ser henne! Hon är ju tonåring innan vet ordte av det!! Tiden går så fort så fort....

Kom på igår att kortläsaren jag köpt kan man antagligen använda till minneskortet i min mobil också! Så nu kan ajg ÄNTLIGEN pansionera (stavning ???) min digital kamera så kan jag använda mobil o systemkamera! Mobilen har man ju alltid med sig så då kan det bli kort på allt möjligt!! Perfekt!! Har ju vart lite kass på kortuppdatering det senaste... Jag skyller allt på min helkassa kamera (må den vila i frid) Så nu kommer det komma mer kort! =)

Ne, back to work!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Pensionera ;)

2009-07-20 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0