Kanon igen!

Haft en helt underbar dag på stranden idag igen!! =) Vi åkte ner vi halv elva o åkte hem vid sex! Älskar stranden!! =) Enda som är lite jobbigt just nu är att jag tydligen har bränt min stackars näsa... Den lyser rött... Vackert ;-)

Sen va jag inne hos 3 o skulle byta mobil... Jag har velat fram o tillbaka m vilken jag vill ha o nu kände jag att jag bara tar en av dom jag står o lutar emellan, jag komemr ju itne få veta om den andra skulle vart bättre ändå. Då när jag äntligen bestämt mig säger försäljaren att ajg inte får byta mobil o förlänga mitt abonnemang förrän den 7juli.. Men kunde dom inte sagt det när jag va inne första gången innan jag åkte till Turkiet då??! Dessutom är det ju rätt löjligt för det är bara en vecka kvar till 7 juli... Men visst jag gär väl tillbaka ännu en gång då, börjar känna mig riktigt hemma där ;-)

Har köpt en rosa kylväska som jag ska ha till stranden!! =) Den är jätte fin!!! Men så skulle jag köpa kylklampar också o då fanns det bara blåa.. =( Det va lite tråkigt för det matcha ju inte med min nya fina rosa väska... Men jag får väl leva med det o se om jag hittar rosa nån annanstans... ;-)

Har även förberett inför en dag på stranden imon me! Köpt bigaroer (stavning?) kakor o lite skvaller!! Sen ska det till en Erica så får vi nog en heelmysig dag på stranden imon me!!! =) Får bara inte glömma o smörja näsan ;-)

Ha det så bra så länge!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0