Din mossa!!! ;-)

Angiiie o Carro kom hem till mig kl halv elva ungefär.. Sen drack vi o hade så jäkla ball!! Gick till prinsen, det va ju bra drag till kl 1 sen blev det efterfest hemma hos mig till kl 4!!! ;-D hahahaha GRYMT!!!! ;-D

Sen va det ju inte lika ball o gå upp 7,30 för att jobba.... men som sagt vi lever bara en gång!!!!! =)

Jobbade m mina kära syskon idag o vi flumma bort förmiddagen!! hahahaha Improvisera!!!! hahahaha Sen tyckte väl pappa att vi skulle jobba lite också så han ägnade em nere på lagret m oss.. Men vi dansa o hade kul ändå!! ;-) hehe

Har precis duschat o väntar på att Bettan ska komma hit!! =) Kul kul!!! =)

Jag går verkligen på högvarv så undrar när jag stupar ;-) Men måste ju ta igen det jag har mått dåligt över!!! =)

Jobb imon också... fast börjar 9,45 så det är lungt...

Ciao ciao!!


Kommentarer
Postat av: Angie

Haha tack för igår Fia :) Skit kul verkligen.. Får vi göra om snart :) ....hora.... HAHA

2009-05-23 @ 00:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0