Love songs

Ligger o lyssnar på "Disneys Greatest Love Songs"  Thanks to Spotify, det är ju bara grymt asså. Hela album o det kommer upp på e sekund. Sen att man kan göra egna listor är ju också kanon. I Love it!!!

Trädgårn igår, va väl kul förutom att min helvetes mage gjorde ont hela kvällen.... Men det va David Guetta på scen, grymt ju!!!! =) Va ute m Madde o Amanda! Inte för att vi såg mkt av Amanda, hmm... Kul o ses hjärtat.. ;-)

När jag kom hem i natt så hade ena axelbandet gått sönder på klänningen... Undra hur länge jag gått o visat bhn för det va ju inget jag har märkt ;-) Förhoppningsvis hade Madde sagt nått om hon hade sett det ;-)

Ska nog vända mig o somna om en stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0