Lunch

Nu är det lunch time,  jobbar fram tills maten kommer (blir thaimat) så börjar jag rasten m att sätta mig o käka! Gott!

Är sugen på o köpa en system kamera, tycker det är så jäkla kul o ta kort o det blir så grymt fina kort om man har en sån!! Då kan man ta mer "konstnärliga" kort än va man kan m en sketen digitalkamera, speciellt min som är gammal o helt kass...

Ska nog ringa Liselott o kolla om jag kanske kan låna häst nån dag, blivit lite sugen på o ta en tur.... Kanske opm det blir gott väder o jag är ledig på fredag... Ska ringa henne. Sen MÅSTE ajg ringa o beställa klipptid jag ser förjävlig ut i huvudet! Skäms ju för mig själv!!

Skriver mer sen, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0