No work...

Inget jobb idag så då fick jag tydligen roa mig med att åka till tandläkaren och betala över 500 kr för vem vet vad... =S Roligare kan man ju ha det... Men eftersom jag har inplantat så måste jag åka o röntga o underslka varje år... Vilket ledde till ett återbesök i augusti när jag ska laga ett hål... Jippie...

Sen gick jag till Hemköp o köpte diverse nödvändigheter (Makaroner o tandkräm) och där mötte jag Marris =) Som skulle in o jobba så nu sitter jag här i deras secondhand butik o fördriver tiden =)  Det va ju mkt roligare än att gå hem o fortsätta städa som jag började så bra i morse...

Den tiden jag har att passa är fem så jag har ju inte jätte bråttom... =P

Det är rikigt kul att fördriva tiden m o hjälpa till o prissätta o märka kläder! ;-) Sen om vi har tur så kommer Marris tillbaka m kaffe när hon har varit o kopierat färdigt!! =)


Remixx hemsida

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0