första advent

När första ljuset brinner, står julens dörr på glänt och alla barnen glädjas, att fira få advent!

Söndag, första advent. början på denna häärliga tid vi kallar JUL! =) Nu så åker jag snart från Onsala och ska ta en tripp förbi ÖoB för att se om jag kan hitta små blockljus till min adventstake. Sen har min snälla pappa sagt att jag får leta upp en ljusstake till fönstret som han ska köpa till mig så jag får lite julmys i min lilla lya.

Sen blir det väl en liten stund läsning, SUCK men är tvungen.... Lite extern redovisning tror jag nog.. För sätter jag på en föreläsning med Ulf Månsson så kommer jag garanterat somna...

Får se om jag hittar nån fin liten ljusstake sen så jag kan pynta lite o få lite julefrid hemma!! =) Myspys, älskar julen!! =) Glömde skriva igår att jag köpt en chokladkalender!! SOm jag får öppna på tisdag!! Jippiee!!! =)

En fortsatt trevlig första advent till er alla från mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0