Dåligt dåligt

DÅÅÅÅÅÅLIIIG uppdatering, I know. Ibland orkar jag, ibland inte... Nu har det tydligen vart  en sån vecka där jag INTE orkat... Ändrar väl sig snart... Ääähh det är bara o gilla läget, min blogg skriver i den när jag vill det!! ; )

Igår spelade Håkan på Liseberg!! Han är grym, alla som inte tycker det kan säga vad dom vill!! ; ) Va där m Linda som jag inte träffat på ett tag!!! Myyys!!! <3 Fast jag va trött.. Hahaha va hemma hos Mickan i torsdags o tittade på film, vi låg o TJÖTA så vi somna inte förrän 5, segt när kl ringer 9!! ; ) Så jag skulle BARA lyssna på Håkan o sen åka hem.. Det blev några cider o drinkar på Victorias innan vi åkte hem så jag är fortfarande lika trött!!


Håkan Hellström <3

Ikväll ska jag ut o dansa m mina girls på Ester, så nu ska jag nog ta mig en lite middagslur så jag orkar! Vill ju inte decka på dansgolvet ikväll!! ; )

BTW titta på detta inlägget på Amandas blogg. Hahahahahaha garvar ihjäl mig!!! COOL kille!!! Hahahahaha!

Over anda out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0