En onsdag i september

Ska snart åka iväg till skolan, sitter precis o smäller i mig frullen. Sen eftersom jag sitter här komme jag väl få stressa sista 10 men men skit samma!!

Som sagt skola m lite grupparbete o föreläsning. Min bok i marknadsföring har inte kommit än!!! Jag blir gaaalen!!! Typ 850 sidor engelska o vi är redan på kapitel 3!! Haallåååå BOKUS vafan håller ni på med??? Det hår gått en o en halv vecka o då betalade jag extra för o få den lite snabbare!!!! Fy kommer nog inte beställa där ifrån mer!! =(

Ikväll kommer Sandra ner från sthlm!! =) Så Lotten, Sandra o jag ska bara ha en myys kväll!! <3


Vi tre sist Sandra va här. Heelt naturella ;-)

Ne nu får jag dra mig upp från soffan o pallra mig iväg till tåget!

Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej gumman. Köp böckerna på adlibris ist.. där e d ofta snabba på å skicka böckerna. Hoppas d går bra med stuiderna annars

Får ta å ses snart!!

Kram

2009-09-09 @ 16:29:50
URL: http://jenniemx.blogg.se/
Postat av: Josefin :)

I got a blog to ;) mihihihi fika nästa vecka? kan du då?

2009-09-10 @ 18:00:58
URL: http://josefinfinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0