Kärlek

Ska göra en update från helgen fast jag har inte fått in bilderna än o orkar kanske ikväll, kanske inte... Men en sak som är otroligt viktigt som ajg måste skriva nu är att jag har köpt mina drömmars skor!!!

 

Dom är mina mina mina!!! =D ÄLSKAR DOM!!! Sååå grymt snygga på så jag dog ju nästan när jag tog på mig dom, sen m lite hjälp av mitt hjärta så kunde jag inte göra annat än o köpa dom.... Ville ju inte förstöra våran kväll i sthlm genom att gå o ångra att jag inte köpte dom! ;-)

Älskar mina nya fina killer heels!! Jag kommer upp på Amandas nivå m dom på!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: F

vill se dem på ju!

2009-09-09 @ 00:22:08
URL: http://[email protected]
Postat av: IA

SV: Trooo mig det kommer sånna bilder me!!! =) Fast orkade inte ikväll! ;-)

2009-09-09 @ 00:41:46
URL: http://annamariaackre.blogg.se/
Postat av: Per-per

när får man se de då??? ;)

2009-09-18 @ 03:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0