24april - Liseberg öppnar!

Tack för en mysig kväll igår Erica!! Och självklart ni andra också! =) Puss på er mina älsklingar! Fint väder idag! =) Härligt! (Har iof inte vart ute än så jag vet inte hur varmt det är, men det ser fint ut i alla fall!) Ska snart ta mig bort till Freeport och Toyshop för att arbeta, kom förbi idag vettja! Tydligen jeansbytar dagar på freeport, så ta me ett par gamla sletna, få en peng för dom att köpa nya för! =) Hade lätt gjort det, om jag hade haft pengar att lägga på jeans vill säga! ;) Efter jobbet ska jag dra in till Göteborg och Liseberg! Ska dit med bland annat Malin, Angelica och Mickan! Strosa runt lite, spela lite, fika lite och se på Dead by April! Senare ikväll blir det nog en utgång i Kungsbacka tror jag, i alla fall om Amanda får bestämma! ;) Ut och dansa lite! =) Där har ni min lördag, hoppas alla får det lika trevligt som jag! ;) Kram

Dead by April

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0