25april - Ladies Night!

Ska snart bege mig till jobbet, trevligt!! =) Sen i em kväll så va tanken att vi skulle ses tjejorna och ha våran Ladies Night, på schemat ikväll blir att grilla i slottskogen. Men som det ser ut nu är vädret sådär så vi får väl se vad det blir. Igår gick jag inte ut för jag mådde inte jätte bra, eftersom jag ändå skulle jobba idag så kändes det onödigt. Inatt har jag nästan inte sovit nånting för jag har hostat som en jävla dåre! Undrar om ens grannarna har kunnat sova, det är vart förjävligt! Och nu på morgonen och garanterat hela dagen så hostar jag nästan ingenting! Skitirriterande! Men detta släpper snart hoppas jag, lagom till att det kommer kanon fina, varma dagar så man kan sitte ute och ha det gott i solen! =) Nä nu ska jag dricka upp mitt te, sminka mig och ta mig till freeport! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0