Bio ikväll!

Jobbar sista dagen på Remixx idag. Vart på en härlig ridtur innan jobbet med Angelica, vi va ute med Håkan och Challe! =) Ikväll blir det bio med Maria, vi ska se "FARSAN" hoppas på några goa skratt! ;) Mycket mer händer inte här, längtar efter lite värme nu!! Våren är här, var är värmen?? =P Vill ha vårkläder på mig! Nu är jag i en liten penga kris som jag antagligen inte kommer att komma ur förrän till hösten, om jagi nte får jobba massor i sommar utan att jag vet om det än.. Så nu är jag mer shopping sugen än någonsin!!!! VILL SHOPPA!!! Det är nog det första jag ska göra den dag jag har en riktig inkomst igen, jag ska köpa riktigt dyra fina saker bara till mig själv! Det är galet hur sugen man kan vara på att shoppa när man verkligen inte kan för man har inte rååd!!! =( Skitjobbigt! Fast värst är nog att inte kunna göra det man vill, äta det man vill utan att behöva vända på varenda krona. Är rätt trött på detta just nu..... Men men det vänder väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0