God fortsättning!! =)

Haft en blogg paus över jul, men nu ska jag väl komma igång igen!! =) Julen har varit mysig, mkt mat, släkten och julklapar! Härligt! Idag ska jag ta en dag att göra ingenting, kombinationen med att vart igång med jobb hela veckan, massor att göra efter jobbet, alkohol ons-lör och utgång igår gör att jag känner mig liiite slut idag ;) Det blir tv i pyjamas så tar vi tag i livet imon istället! ;) Skulle behöva en detox kur och hårdbantning efter julen, får se om jag kan ta tag i detta.. Eller vi kanske väntar till efter nyår. Nytt år, nytt liv, som alla andra år!! ;) Sitter och glor på fångarna på fortet och ska nog snart orka få i mig nått att äta.


Våran fina tomte.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0