Måste bara skriva av mig!

Okej, nu är de som såhär att jag har blivit tjock, eller svullen! jag är nog gravid. Barnet ska heta Edward om det är en kille och Bella om det är en tjej, har alltid velat ha dom namnen! Och blir det en tjej så ska hon absolut inte ha hello kitty kläder, hon ska bara ha märkeskläder, för jag känner att det är mer bratigt, typ dragetstile! Sen så tänkte ja att hon/han ska gå på manetens förskola för de är så mysigt där, avståndet är inget problem! sen när Bella/Edward börjar skolan så blir det antagligen Presseskolan, för där känner jag mig hemma. Som ensamstående mamma så måste jag ju hitta ett bättre jobb, men de löser jag. Jag och lille Edward kommer klara oss fint!
Ska nog döpa om bloggen till 23 år och gravid, känner att de är passande. Jag vill tacka min enda läsare att den läste detta, det betyder väldigt mycket för mig! Nee nu ska ja gå å ta på mig min mammashorts, dom sitter som en smäck! 
Sov sött
/IA och lille Edward/lilla Bella



Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahah

2010-02-23 @ 06:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0