28januari Mamma fyller år! =)

Fint väder, ingen skola (förutom att jag ska titta på föreläsning, fast det är på internet, alltså hemma!) Sovit ut, vilket är underbart. Idag ska jag åka o provrida en häst för att kanske bli medryttare, spännande!! =) Saknar ju dessa djuren lite väl mycket, så vi får väl hoppas det går vägen! =) Lite senare ska Liselott kanske komma hit, sen ska jag fika med Carro också! Alltså en fullspäckad dag idag! =) Mamma fyller år idag så jag får inte glömma att ringa o säga grattis till min söta mamma!! Sen måste jag köpa present till henne och syrran (som fyller år imon) för vi ska ha släktkalas för oss tre på lördag, hade ju vart riktigt illa om jag inte ens kan lyckas med att köpa presenter till dagen efter deras födelsedagar! =S Får se va jag kan rota fram på k-mässan... Nä nu blir det frulle och föreläsning. Sen ska jag leta fram lite ridkläder!! =)
Hästen jag skall provrida idag. Bild från annonsen på bukefalos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0