15juli - Nice kväll!

Haft en grymt trevlig kväll me Amanda, Erica o Malin på Vasastan! Skrattat, druckit och spanat in läckerbitar några bord bort..  ;) Köpte min kläning till bröllopet idag, om jag inte sagt det så ska min morbror och hans tjej gifta sig i augusti! Blev en ljust gammel rosa klänning, skit söt!! (Glömde skriva att jag köpte inte klänningen, min sugardaddy Amanda gjorde det, ska paya tillbaka snarast!) Ska jag bara fixa mina replay boots som jag gått o blivit kär i, kommer bli mkt besviken om dom inte finns kvar när jag får lön... Men i alla fall dom bootsen så är outfiten done! Nu blir det sleepy sleepy, fredag imon som börjar med jobb sen utgång i Göteborg! Natti


Jag och den kommande bruden i Malmööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0