22juli - jobbjobbjobbjobbo

Jobbar mkt i juli, men det är bara gött! Det enda som suger är att jag kommer va pank fram till 25e augusti för att sen få en go lön PLUS första CSN... Mkt pengar till mig då, inga pengar till mig nu. Får leva som en jävla fattiglapp hela augusti, men det får det väl va värt, för 28/8 åker jag och Angelica till MARMARIS!!!!! =D Huuuuur gött som helst!!! En vecka mer ledighet! (Skolan börjar den veckan som vi åker, ooops det va inte alls så vi planerade det...) Nä nu måste jag sätta fart, ska till hemköp och hämta ett trevligt paket från nelly.com, dom har just nu ett extremt bra erbjudande med "köp nu, betala sista september" vem är jag att inte nappa på ett sånt erbjudande.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0