30juli - 40års partey!

Sitter i min soffa och njuuuter av att göra ingenting! Igår va jag på bio med Erica, Jossan och Ericas kompis Johanna, SATC 2. Jag vet att jag redan sett den, men dom andra hade inte det och det va en mysig bio-kväll! =P  Ikväll blir det 40 års partaj, undrar vafan man skall ha på sig... Så sugen är jag på att visa mig bland folk, orkar inte ens tänka på att klä upp mig. Men men, det ändras nog om några timmar! ;P Till nått helt annat, lite twilight snack för omväxlings skull! Hehe (Tråkigt? Klicka bort sidan) Slog mig när jag satt och tittade på filmen för några veckor sen att alla snackar om hur snygg Kirsten Stewart är (Jää vi snackar lite om brudarna, jag råkar ju tillhöra den lilla skaran som INTE tycker vampyren eller varulven är snygga!) Som sagt, Kirsten Stewart i all ära, grymt fräck tjej, men vad säger ni om den här då?


Ni ser vem det är? Just det Alice Cullen, aka Ashley Greene som hon heter egentligen, som sagt Kirsten kan slänga sig i väggen, denna tjejen är ju klart snyggast i hela twilight teamet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0