16juni - En mysig eftermiddag denna lill-lördag!

Underbart väder, vill bara UT!!! Suttit och svarat på mail och grejer nu på morgonen, spännande sysslor! ;) Efter jobbet idag skall jag träffa Angelica en sväng, hon tror att vi ska ut och promenera, men får jag bestämma så blir det en filt i gräset och njuta av lite sooool, får se vad hon säger om detta.. ;) Sen skall jag hem till Amanda och ha myskväll med säsongsavslutningen på Greys Anatomy, jag har sett till avsnitt 12-13 och förra veckan va jag hemma hos Amanda och fick se näst sista avsnittet (24) och för er som följer det och har sett det vet vad jag menar när jag säger att jag måste se det avsnittet idag, även om jag inte sett allt där i mellan! Jag har suttit och googlat lite inredning senaste dagarna och hittat en sida som gör väggdekorer, http://www.paxlux.se. Finns två jag är lite sugen på, bland annat en där det står "Follow your heart" med ett hjärta bredvid (vill ha på den bruna fondväggen i min sovalkov, info för er som vart hemma hos mig) sen hitta jag en annan som jag funderar på att ha på en vägg vid tvn.. Men den får nog vänta, den i sovalkoven står högst på listan! (Billigast om inte annat...)

Fint ovanför sängen!



Lite "Life" i vardagsrummet kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0