18juni - det är dags för fredagsmyyyyys!!

Jobba till 16, hem powernapa, göra mig "fredags fin", till toysan och stänga, hem till Elins föräldrar i Onsala (hon har våldgästat huset, det är FF!) grillkväll. Så ser min fredag ut, ungefär! =) Jag vill så gärna ha mina nya klackar ikväll, men jag tror jag får ge upp den tanken mot ett par converse ändå, för jag tror vi ska sitta ute och det kan bli lite kubb och annat kul.. Inget för klackar alltså (att vi ska sitta ute va mest för att det kan bli kalls om fötterna, det va nog kubben jag syfta på med att det inte va nått för klackar) Detta har blivit som ett standard inlägg innan lunchen, hela veckan, men men, vad gör man när man jobba hela dagarna och är ute och flänger hela eftermiddan/kvällen? Igår blev det en tur hem till föräldrarna för att hälsa på min kära bror. Erica hängde också med och vi badade jacuzzi och hade det urmysigt igår kväll!! Blev lite senare än vad jag tänkt mig bara, så fick inte sovit så mkt i natt, men vafan gör det när man kan ha trevligt istället??

Jag och Jossan i Marmaris, snart ska jag dit igen!!! Angelica, det kommer bli fabulous!!!!

Kommentarer
Postat av: Patrikailin

Hi, very nice site! Good luck!

2011-09-26 @ 10:38:04
URL: http://patrikailin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0