1juni - plugga och soooola

Underbara väder!!!! Ska snart åka hem till Angelica o sätta mig på deras altan och plugga och för första gången i år, faktiskt få sooola!!!! =) Fattar inte vad jag gjort dom dagarna det vart fint väder, inte legat ute och pressat i alla fall (då hade jag inte sett ut som jag gör nu.. Blekfiis) Ikväl blir det nog Liseberg och Salem al Fakir!! =) Keep on walking!! Hittade en resa igår, 28 augusti till Turkiet, Marmaris 3900kr.. Det är svårt att låta bli...... På tal om nått helt annat så tror jag min dator hatar mig, den hakar upp sig hela tiden (igen) och jag hade inne den på lagning för ca två månader sen! Den sak inte hålla på så här nu för den är fixad!!! Jävla skit! Ångrar mig, det är inte bara den som hatar mig, det är ömsesidigt, tror vi hatar varandra. Haka du upp dig och håll på så ska vi nog se vad jag kan göra mde dig, skrattar bäst som skrattar sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0