3juni - SOMMARLOOOV!!!! =D

Sista tentan för året, börjar inte igen förrän i augusti!!!!! =D Igår hände lite grejer, köpte ny kamera som levererades idag, en rosa!! =) Sen bokade jag, Angelica och Michaela en resa till Turkiet, Marmaris i slutet på augusti!! =) Hur underbart låter inte det då??? =) Idag har vi som sagt haft sista tentan, efter det drog en stor del av klassen till Slottskogen och bara njöt av att vi är lediga!!! =) Vi som åkte sist åkte vid åtte på kvällen, och då har vi suttit där sen klockan ett! Snacka om att jag är grillad nu! ;) Men så underbart, det är sommar!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Google:ade BCP + Kortedala och hittade dig. :)

Jag läste BCP i Varberg under förra året och nu funderar jag på att flytta upp till Göteborg. Är det bra att läsa hos er? :) hade blivit jätteglad om skickade mig ett mail, [email protected] KRAM/ karin

2010-08-15 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0