6juni - Sverige!!!

Började dagen med att följa me Angelica på tävling, hon hoppade på en häst som heter Greta (hihihihi) Hon va inte den snällaste just denna dag, men hon har ett roligt namn ändå... ;) Efter det åkte jag ut till Onsala och va en duktig föreningsmedlem och gick med svenska flaggan i en parad för att fira svenska flaggans dag. Heja Sverige och heja mig, för jag kunde inte känna mig mer svensk än vad jag gjorde idag! =) Efter lite skönsång och dansuppvisningar skulle jag ta bussen hem till Kungsbacka. Då kör Liselott förbi på väg hem, så jag åkte med henne. =) Vi satt vid havet en stund och bara hade det mysigt! Väl hemma så har ajg bara suttit o segat framför tvn, med brinnande ben, tror jag bränt dom ännu mer idag, om det nu är möjligt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0