Så har det vart helg igen!

Helgen har vart goood! Igår va det utgång med Amanda och Erica, kul förutom att man fick brottas på dansgolvet mer än vanligt, fan kändes ju som att va på ett 18 ställe! Jävla människor, Amanda, vad gör dom på vårat dansgolv???? Just nu har jag (för ovanlighetens skull) ett SATC marathon, och en fågel viska i mitt öra (JA jag använde precis det uttrycket!) att 2an ligger ute på streaming sajter så man kan se den på internet.... Yummie säger jag, ska nog kolla upp detta om en liten, liten stund.... =) Vid fem slutar Angelica, sen kommer hon hit så ska vi titta på Disney!! =) Imon börjar jag på Toyshop för sommaren! Jobbar första dagen med Angelica, it's you, me and the toys for the summer darling!! ;) Höhöhö Det kommer bli den beste sommern i hele våres liiiv! ;) NU mer SATC! xoxo


Jag och min goaste lilla Moa i skånelandet, kom på nu att dom bilderna har jag ju glömt göra nåt me.. Ska se om jag kan photoshoppa lite om en stund! =) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0