23mars

Det är så underbart att man kan hålla sig så uppdaterad när man har internet och en dator hemma. Skönt att man verkligen har kommit till insikt med hur beroende man är. Aja nong om det. Helgen har vart bra, men ångest fylld eftersom jag har haft tenta idag och även på fredag. Så nu har en del av ångesten släppt men vad jag längtar till fredag! Då ska vi festa bort de sista hjärncellerna och fira ett helvetet är över för denna gången! ;) Som sagt så blir uppdateringen sådär när jag inte hqar någon dator hemma och nu när jag sitter hemma hos Sandra känns det rätt osocialt och sitta och skriva långa inlägg när jag är här för att umgås! =P Men men det är så det är fram tills jag löst mitt dator problem. Våren är på väg på allvar, känner detta på mitt extrema shopping begär, det är plågsamt!! Har hittat skor från Vagabond som jag borde köpa, självklart vill jag ha dom. Men har även hittat ett par skor från Scorett som jag VILL ha!! Sååå jävla gärna!! Gissa om det är ett par killer heels eller inte.. ;) Jag har ett beroende som inte passar ihop med min ekonomi.


Var inne på facebook och hittade en bild på min tattoo!! Niiice!! =)

Kommentarer
Postat av: Malin Sjödin

Fan va fin den blev! du måste vara jätte nöjd! hoppas allt är bra med dig! kram malin

2010-03-24 @ 11:30:19
URL: http://www.sjodinmalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0