2mars

I skolan igen. Nu åker jag nog mer hit för tillgången till internet än att jag pluggar bättre här. För än så länge (vart här i 30 minuter) har jag inte gjort nånting. Men men, ett tal ska jag väl kunna räkna innan jag åker här ifrån, det är ju nått i alla fall. Ska jobba ikväll också, till sju och efter det ska jag vara barnvakt. Så kvällen är ju planerad! =P Idag var det fint väder ute och jag fick vårkänslor och tog skinnjackan på mig. Detta var inte den bästa idén jag fått för det va ju självklart minus grader ute, även om det va sol. Kallt!! Brrr... Så det blir till att ta sig hem o byta innan jobbet sen! För det kommer va kallt när jag ska gå hem ikväll efter att jag vart barnvakt! Men som sagt, det kändes bra att ta skinnjackan istället för vinterjackan! ;) Nu ska jag plugga... Kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0