Citat Maria Montazami:

”Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”

 

”Hade jag haft en lite större sån med lite kristall, som jag ska leta efter kan man även hänga en sån stor jätte som bara hänger ner på soffan, mmm snyggt!”

 

Sen räknar hon sina tofsar och tror det är ungefär 30.. Svaret är 92! ;) Men hon tycker inte det är mycket för dom smälter liksom in!

 

”The pillow costs 565 dollars… Ouh is Cameron gonna watch this program?”

 

”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!”

 

”4000? Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv!”

 

”Det är lite workout att bädda!”

 

”Jag är så lång och stor med hår och allting så jag kan inte ha ett rött läppstift så skulle det se jätte rolig ut.”

 

”Hej din sena kotte!”

 

”Jag tycker man ser ganska ful ut när man tar på läppstift, för vissa gör så här men jag går mer underifrån så”

 


Kommentarer
Postat av: elin

Hon är fan helt jävla underbar!

2010-03-10 @ 15:32:32
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: Millan

haha Jaa, vilken mys-rolig människa.

2010-10-18 @ 21:52:40
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0