1maj - seg i bollen?

Trevlig kväll igår!!!! =) Thanks my loves!!! ;) Det märks att man börjar bli en oldie, jag drack 5 cider igår, sista vid elva och jag är skit seg idag! =P Skrattar bara åt mig själv! När fan blev jag så gammal att jag känner att jag drack 5 cider igår? =P  Sen ännu en varning på att man börjar bli gammal är när man kommer på sig själv med att tänka Nu fär jag göra extra mycket kaffe så jag vaknar till liv hallå eller?? När slutade jag bli sugen på en stooor flerra cola på morgonen dagen efter??? It's happening, snabbare än vad jag hade väntat, jag börjar bli vuxen!! ;) Hehehe tycker det är lite komiskt! ;) Ska nog ta och plugga lite så här en lördag förmiddag eller vad gör man när man är vuxen? Åka till Ica Maxi och storhandla för att det är roligt? Kan ju inte vara borta för länge, vill ju itne låta bridge sällskapet vänta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0