21maj - snart sommar?!

Slog mig nu, igår va det två veckor kvar till min sista tenta första året på högskolan. Om två veckor är det sommarlov. Det är ju sp fucking underbart att man inte ska behöva tänka på skolan på nästan 3 månader!! =) Haha nu kommer jag ihåg vad som va så underbart med att gå i skolan, och jag får uppleva det igen! Sommarlov! ;) Ska jobba hela sommaren, men jag ska sommarjobba! ;) Lovely det här ju! ;) Just nu, idag är det molnigt ute, men vad gör det? Det regnar inte, jag ska passa mina goa kusiner hela dagen, så det kan nog bli en fika vid havet eller nått annat mysigt!! =) Kört fast helt i pluggandet därimot. Juridik är enbart skittråkigt, så när jag ska va duktig o plugga så tar jag fram marknadsföringen, trots att det är juridik jag måste plugga. Känns ändå bättre att göra nått i marknadsföringen, än att bara sitta o stirra på lagtexterna och dom löjliga fallen vi ska lösa i juridiken. Ska bli så skönt o slippa det snart!!


Läsö -08, underbara sommar!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för att du svarat i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Härlig bild! Kram

2010-05-21 @ 14:14:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0