23maj - invalid!

Min rygg har stelnat till jävlar! Känner mig som jag är 80 bast gammal, var är min rulator? Vad är det för fel på mig?! Vart o ridit idag i det fina vädret! =) Mysigt! =) Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt, känns så sjukt inspirerande att ta fram lagtexterna nu... Hoppas alla har haft en bra helg i det fina vädret! =) Själv har man haft myskväll me tjejerna i fredags, grill hemma hos Angelica igår och en tur ner till havet med häst idag! Så det har vart en bra helg! =) Nu ska jag avsluta den med att plugga lite, kul kul cykelhjul....

Kommentarer
Postat av: Didriksara

Very interesting site --- quite informative

2011-05-15 @ 10:55:34
URL: http://didriksara.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0