2maj - Fint väder!

Fint väder idag då! =) Det va på tiden!! Ute igår me och jag tänker inte ens ta upp om jag är trött eller inte. Tror ni fattar själva! ;) Får se vad som står på schemat idag, håller det lite öppet. Som sagt vädret gör ju att man inte riktigt kan sitta inne med gott samvete bara för att man är trött, tyvärr! =P Nä men detta är ju helt underbart, ska dra mig utåt nån gång idag i alla fall. Igår hade vi kul me and Amanda, djn mixade sönder låtarna bara men annars va det bra! ;) Gårdagens tema: "Har du ätit bajs?" funkade klockrent!! ;) Nä en kopp kaffe och sen komma på nått att göra med dagen då!!! ;) Kram

(Från och med nu är jag aldrig bakis igen, bara osugen att röra mig från soffan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0