31maj - tenta1 avklarad

Juridik tenta imorse, så nu är det bara marknadsföringen kvar, sen är det sommarlooooov!!!! =) Efter tentan tog jag, Mickan och Malin en smoothie vid kanalen i Göteborg, sen åkte jag hem och gick till bibblan o satte mig och pluggade i två timmar till! Riktigt förvånad att jag faktiskt orkade det!! Sen va jag så trött så jag visste knappt vad jag hette, så jag fick med Amanda på en kopp kaffe i kvällssolen så jag inte somna vid åtta! Men som ni ser har jag hunnit med extremt mycket idag, för att vara jag! ;) Har även köpt en långklänning! =) Den ska jag svassa runt i till sommaren! (Blev ju ingen byxdress, sitter som skit på mig, så fick köpa nått annat chill plagg = långklänning!!) Ska se om jag kan ta bild på den nån dag, men det bästa med den va att det kosta 249 kr! FYYYND!! =) Imon blir det plugg till tenta två, blir det fint väder så blir det plugg i bikini på Angelicas altan, jobbigt det låter! ;)

Så här har det sett ut när vi pluggat juridik, ser ut som vi har kul?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0