Göttans!!! =)

Jobbat igår och idag. Igår åkte jag till Erica (som va hemma hos sina föräldrar, så jag åkte till hennes föräldrar, känns onödigt o åka hem till henne om hon inte är hemma! Höhö!) Vi åt thai, gick en kvällspromenad, bastade och drack te o tittade på Hollywoodfruar och Pensionärsjävlar. Vi hade en riktig mysis pys kväll!!! =) Idag så var jag och snackade beytg med min engelska lärare och jag fick VG!!!! =) Så nu har jag behörighet till lärarprogrammet!!!! =) Känns huuuur bra som helst!!! (Nu ska jag bara komma in också! Hehe!) Lottpott har vart här en stund nu på kvällen också, vi har firat mitt VG med glass o julmust! Mums! ;) Nu blir det lite mer tv och sen sängen! Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0