Julmysets första dag är kommen!! ;)

När första ljuset brinner.. Så sitter jag här med huvudvärk och undrar vafan dagen har tagit vägen! Vaknade kl 14 och nu ska jag snart ta mig till stallet när kl är halv fyra.. HEJ och HEJ DÅ min enda lediga dag denna veckan! =/ Igår firade vi Sandras 23 års dag med PARTY först hemma hos henne, sedan på Excet! Det va ju tydligen lönehelg (vilket jag helt glömt bort att sånt existerar) och det va helt KNÖKAT!! ;) Men kul va det!! =) Drack rödvin igår och det kändes när jag vaknade förut!! Men en ibumetin och en stor kopp kaffe senare så är jag nu redo att röra mig ut i kylan! Mot stallet! Hoppas att alla haft en trevlig helg och en mysig första advent! Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0