Wazzuuup?!

Sitter på jobbet och väntar på att min jobbarkompis ska sluta så hon kan köra mig för jag orkar inte gå hem igen i kylan (har redan gått en vända hem, hämtat ett papper och gått tillbaka så nu får det räcka med motion för idag!!) Igår va jag hemma hos mamma o pappa för att äta mat, det är inte lätt att vara fattig med tomt kylskåp! Mysig kväll blev det i alla fall på första advent! =) Idag har jag jobbat! Ikväll blir det en kväll i soffan för jag är fortfarande så överdrivet trött hela tiden. Vad finns det att göra mot trötthet??! Ge mig vår och SOL nu tack! Eller jag tar tillbaka det, jag hoppas verkligen snön ligger i alla fall fram till 31 december, sen kan den packa sitt o dra! So looong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0