Det va ju lite jobbigt idag.

Vart hos veterinären med Mint, han följde tyvärr inte med oss tillbaka, utan fick åka till hästhimlen. ='( Jobbigt, ledsamt, men ändå det bästa för honom, han blev inte bättre. Innan det va vi ute och red en tur. Efter så hade jag gruppmöte med Maria och Angelica, kände att jag bara bidrog med mitt oengagemang. BRA! Nu håller jag på och gör gulaschsoppa från grunden ( !!! ) Hoppas den blir ätbar =P Sen blir det plugga plugga plugga! Som belöngen ska jag titta på gårdagens avsnitt av "Välkommen Åter" men BARA som belöning om jag får nått gjort! Ingen Morot utan lite Piska! ;) Haha man blir ju schizo av att plugga! ;) Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0