Tillbaka till verkligheten..

Jobbat idag, sen blev det stallet! Till min lilla pålle! =) Fick reda på i fredags att min lilla kuse Dad's stannar hemma!! (Fanns en risk att han skulle hyras ut till nån travmänniska i höst/vinter) Han blir hemma och jag får rida och hålla på hur mkt jag vill med honom! Som min egen!! =) <3 Ska ta me kameran til stallet imon och ta lite kort på min lille plutt! =) Katrins minsta häst som vi va på kliniken med blir inte bättre... Bara hoppas det inte är så allvarligt att han måste tas bort, men det verkar tyvärr inte ljust... Lillskrutten =( Från och med imon så måste jag ta tag i mitt liv och börja RÅplugga. Jag ligger efter som F A N och jag fattar inte hur jag ska ta ikapp allt detta! Helvete säger jag!! Som sagt, tillbaka till verkligheten.... =S Nu blire sängen, ska i alla fall sova till 9 imon!! ;) Sen kan jag ju lite snabbt tillägga att min sambo flyttat till sin egen lägenhet idag... Efter tre månader så har jag min lägenhet (och SÄNG !!!) för mig själv igen... LYCKA TILL ERICA MED DIN NYA LÄGENHET! PUSS PÅ DIG HJÄRTAT!!!!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0