Fira lillfisAngelica idag!

Hon fyller 21 år imon, hon börjar änna bli gammal nu!!! ;) Detta ska firas me middag och utgång idag i alla fall!! Så suit up and prepare for a awesome night!!


Det snygga födelsedagsbarnet med en snopp i pannan. Inget konstigt alls!


Igår va jag i onsala och drack vin med Liselott, tittade på film och hade en riktig mysdag/kväll! Va även och gosade med väääärldens sötaste taxvalpisar!! SÅÅÅ SÖTA! Dog en smula när en la sig raklång över benet på mig och en la sig i min famn och båda somna, Ville ju bara ta med dom hem!!!!
Den här lilla somnade raklång i mitt knä! PLUTTIS!! (Bild från Liselott)

Nu ska jag ta tag i mitt liv lite innan det är dags att korka upp viiiinet!! Soo loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0