Helg!! =)

Myskväll med bästa tjejerna igår! Uteservering i Linné, fint väder, kall cider, räkmacka, Jossan, Erica och Elin! Blir inte mkt bättre! =) Igår och idag började jag halv sju på VFUn, vilket betyder att jag va tvungen att gå upp 04.30 för att hinna dit i tid. Inte kul! Men idag slutade jag 12.15 så det va ju rätt så skönt! =) Valborg imon, blir väl änna sköj. Känner inte att jag har så mkt vettigt att skriva så vad sägs om ett "TREVLIG HELG OCH FESTA MED FÖRSTÅND" så fortsatter vi fredagkvällen! Kramar

Kan även inflika att min dator inte tar emot minneskortet till kameran, därav lite fattigt med kort. Teknisk som jag är har jag ingen aning hur jag ska fixa detta - tips nån kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0