KUL MED TEKNIK! VERKLIGEN!!

Jaha efter mkt arbete (av min pappa, jag har bara suttit bredvid och sett du ut) så har vi äntligen lyckats koppla datorn till tvn så jag ser nånting. Har köpt en ny, stationär dator och min plan föll pladask när tvn inte ville ta emot datorns så det va helt svart. Pappa fixade nån uppdatering till grafikkortet (I think) och nu fungerar det än så länge, ska ha detta på test och håller det så ska det fungera i fortsättningen, annars åker datorn tillbaka så blir det en laptop istället. Frågan är hur länge det skall testas innan jag vet om det fungerar. Kan ju inte installera nånting om jag kanske skall lämna tillbaka den, vilket betyder no spotify, office, bilder osv förrän jag vet om ajg ska behålla den eller inte. Men men NU HAR JAG I ALLA FALL INTERNET!!!! Sjukt jobbigt att ha vart utan det i lite mer än en vecka! Förstår inte hur man klarade sig förr i tiden!!! ;) Ha de gött alla! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0