Tråkiga inlägg

Utan bilder. Datorn fungerar inte med tvn ändå(fungerade en dag) så den åker tillbaka och det får bli en laptop istället. SKÖJ! Så jag kan inte lägga in något på datorn eftersom den skall tillbaka, därav tråk inlägg utan bilder, bara text. Nu skall jag egentligen läsa våran otroligt roliga kursbok, men det tar emot liiiite eftersom den lika gärna hade kunnat vara på grekiska, fattar NADA. Skolan om en timme, sen promenad (I think) Har ju bestämt att jag ska powerwalka mig till en snyggare kropp!! ;) Lite ändrad kost på det så ska ni nog se att det kan bli ordning på denna valrossen me! Nu är det ju bara till att göra det också, det är väl inte så svårt? ;) Nä lite mer grekiska nu, ha det gott!! Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är en så jävla dålig vän! Ringer inte ens halv två på natten när jag verkligenbehöver ett sylen pass! Kassa massa mandelmassa brassa!

2011-04-16 @ 01:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0