Vad ska man skriva om när allt går som man vill?

Tycker ju det är kul att skriva, klart jag skulle kunna göra inlägg lite då och då och skriva om allt awesome jag gör. Men vafan, finns ju ingen tid över mer än när jag sitter och pluggar och då borde jag inte skriva ;) Som student går livet för tillfället ut på att få ihop skolan och fritiden, eller rättare sagt, göra tid för skolan när man helst av allt bara vill ha fritid! ;) Träffar massa awesome människor hela dagarna, festar och har KUUUL!!!!!! =D Student for the win! Men det är ju allt annat än själva pluggandet med studentlivet som är roligt! ;) Att vara i skolan är kul, att umgås med kursare och andra studenter är kul, men att sitta och traggla teori är inte kul ;) Men det ingår tydligen ;) Fast tycker ju som sagt det är lite mysigt att skriva av sig, men orka vara duktig och skriva varje dag, inte nu. Det kanske kommer igen? Fan klockan är mkt, föreläsning imon och skall upp 8 (tidigt alltså!!!) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0