Jag vill.. Men jag får inte... Jag vill.. Men jag får inte.. Jag vill!!

Sitter och vill beställa kläder från H&M.. Bara lite.. Två tröjor och lite underkläder.. Vill ju så gärna ha den ena tröjan, va på H&M förut och den fanns inte där. Men den finns på hemsidan.. Vill, men jag får inte! Mitt i alla födelsedagspresenter så ska jag börja skolan och åka till Egypten. Jag klarar mig utan tröjan! Men jag vill ha den, en vanlig enkel helmysig vit stickad tröja, vad fin den blir till ett par jeans och converse nu till våren. Ska jag? NEJ, du är inte miljonär om du tror det, du är en student med många kommande utgifter! GE DIG! Hjälper det att bli lite schizo tro? Hmm, ska nog stänga av datorn och läsa en bok istället, tror det räcker för mig nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0