Trött.

Legat i soffan hela dagen, ajjemen! Läst ut del två nu, Crescendo. Så nu får jag vänta till oktober innan jag får veta fortsättningen! God dammit! Sjukt bra böcker, rekomenderas helt klart!!! Nu är skolstarten nära, onsdag börjar jag. Kom på idag att man kanske ska ta tag i att försöka hitta litteraturen, det va ju ändå nio böcker som skall inhandlas till första kursen om jag fattar listan rätt! =P Ska ringa till lite vänner imon, har ju några som går lärarprogrammet redan!! Nu ska det sovas så jag är piggelin till jobbet imon, bara två dagar kvar nu!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej gumman! Hoppas d går bra med stuiderna. bara å höra av dig ifall du behöver ngn litt.. elr ngn som läser papren :P jag kanske har något hemma =)

KRAM

2011-01-25 @ 20:25:02
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0