Sommarnöjen! =)

Igår träffade jag Issa, det va typ 3 månader sen vi sågs sist, så det va awesome!! =) Vi Började med öl och plcktallrik på Vasastan, sen gick vi till Linné och Cicero för tapas och vin! Deras tapas va grymt god!! =) Sen glass och hem till Issa efter det för lite tjöta på balkongen, heeelt ok kväll! =) Idag är jag ledig så jag ska träffa Cajsa, vi ska käka nånstans och gotta oss på en uteservering tänkte vi! Bara vädret håller sig som det är nu.. =P Detta är vad jag kallar riktiga sommannöjen! Mat, gott sällskap och vin! Blir inte mkt bättre! ;) Till helgen åker jag till allraste södra delarna av landet för att hälsa på morbror Tomas och Anna-Hanna! En liten mini semester med, förhoppningsvis, gott väder så jag kan sola och gotta mig i Malmö! =) Nu lite make för att sen bege mig neråt stada! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0