Tänkte stranden idag

Men tänkte om, det är det jobbiga med att det är ett litet projekt att ta sig till en badplats. Suget försvinner när det är molnigt ute. Åka 40 minuter för att sen ta ett dopp för att åka 40 minuter tillbaka? Ne.. Då vill jag ha finare väder så man kan stanna kvar ett tag! Får se var denna dagen slutar istället, som det känns just nu så blir det nog inte många steg utanför lägenheten idag! Man får ha sånna dagar med ibland! =P Kram!

By the way så kan 3 slänga sig i väggen, har sagt upp mitt abbonemang efter SJUKT jävla dålig service! Dom har fan ingen koll på vad dom håller på med! Sveriges nöjdaste kunder? HA tror inte det. Tre månaders uppsägningstid, sen blir det Tele2 och student rabatt! 3, släng er i väggen! Kunden har alltid rätt, var fan tappade ni det på vägen????

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Anna Maria,



Roligt att se att du har valt att gå över till ett abonnemang hos oss. På http://www.tele2.se/ kan du bland annat hålla dig uppdaterad på våra senaste nyheter och läsa om våra förmånliga tilläggstjänster. Hoppas att du blir nöjd med ditt nya abonnemang och att du kommer trivas som kund hos oss. Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta mig på min mejl.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-21 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0